czwartek, 18 września 2014

A o to ja :D

Siemeqq ! :D Ta mała brunetka postanowiła założyć bloga (a żeby to pierwszego :D). To żeby nie było, nazywam się Patrycja mam 13 lat, jestę gimbem HUE HUE. Moją pasją jest gimnastyka i harcerstwo. Właśnie w ten weekend jadę na turniej harcerski na najlepszy zastęp, a tematem biwaku jest Hogwart i musimy się ubrać w szlafroki xD. To teraz coś o sobie. Kocham żelki, swoją psiapiółkę i laptopa. Nienawidzę pomidorów i kiedy na chodniku jest ślisko -,- Na tym blogu będę pisać o wszystkim i o niczym i tradycyjnie na koniec będę walić takie suchary że całą Afrykę nakarmię xD. To więc miłego czytania! :D

 
 
A o to ja :D





 
 
No i obiecany sucharek.
Jak się nazywa psychiczna Patrycja ?
Psychopatka :D

12 komentarzy:

  1. ŚLICZNE ZDJĘCIA !!! <3


    MOŻĘ WPADNIESZ DO MNIE ?
    http://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM? FOLLOW FOR FOLLOW ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ♡
    Piękna jesteś.
    Będę wpadać!
    Mam nadzieję, że zajrzysz?
    Może obserwowanie za obserwowanie? Dopiero zaczynam jeśli nie było by to problemem. Mam nadzieję, że wpadniesz.
    Pozdrawiam i życzę Miłego Dnia x. http://dyaara.blogspot.com
    Dziękuję za jakąkolwiek uwagę ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!
    Będę wpadać.
    Tak mi się podoba design *.*
    Zaobserwowałam czekam na uczciwy rewanż. :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia x
    http://dyaara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzeina w blogowaniu :3

    obserwacja za obserwację?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    obserwuję ;))

    ewelina-kulasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tez jestem w harcerstwie :)
    obserwuje i liczę na rewanż ;)
    kajaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie cudowne *.*
    Może obserwacja za obserwację ? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:* ps.sprawdzam listę obserwujących ;)

    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia, fajna sesja na torach :)
    im-mags.blogspot.com

    obs?

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie mam cię jeszcze na liście osób które mnie obserwują ale gdy tylko wyskoczy od razu wpadam do ciebie i się odwdzięczam :)

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! Czekam na nowe posty :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w dalszym blogowaniu! Śliczne zdjęcia :* Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony :-) mystylemychoice28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń